Ut på lufting








I helga har vi bare kost oss uten noen planer i det hele tatt. Veldig deilig å ha mannen her igjen.
Fredagskvelden var rolig, og lørdagen var lat. Men på lørdagen ble vi invitert til mamma og pappa på Aure. Så da stakk vi dit på lasagne og kos. Kvelden endte i rungende latter, da vi satte på filmer fra da jeg og Andrea var småe knøtt. Mange gullkorn fra denne jenta. Kjære vene!

Idag har det vært mye regn ute, men jeg ville ut å lufte skrotten, for jeg begynner å kjenne på vonder i hoftene/bekkenet. På med gode klær og joggesko, og ut å gå.
Vi gikk fra huset og over til utsiktspunktet til Tjeldbergodden, der vi skrev i gjestebok og jeg fortalte litt om anlegget. Siden vi allerede var i området, og hadde snakket om en besøkstur på anlegget der jeg jobber, gikk vi opp til resepsjonen og tok turen innom gjerdet.
Vi fann verneklær og fikk lånt en bil for å kjøre en tur ned på runde. Siden mannen er maskinist ble det en tur innom alle kompressorer og turbiner vi har. Og jeg forklarte grovt hvordan ting fungerer. Kontrollrommet ble også besøk.  Fascinerende!

Ble nødt til å komme oss hjem, for mannen skulle rekke båten til Ksu, så vi gikk hjem i regnet for å finne sofaen før han skulle dra. Kosikos!

Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne