Ordinær ultralyd imorgen




Når man ikke starter på jobb før 12, da kan man godt kose seg med te til frokost.
Brunost og te slår aldri feil! Siden jeg nesten ikke sov inatt, ble det tidlig morgen. Da ble det tid til litt pakking og litt fiksing i hjemmet før jobb. Siden jeg drar rett til Kristiansund etter jobb ikveld, var det greit å kjemme gjennom huset så det står fint til jeg kommer hjem igjen. Fin feeling, det.

Ellers så er det en spesiell dag imorgen.
Da skal vi på sykehuset på ordinær ultralyd, og så se hvordan det står til med leieboeren i magehuset.
Jeg gleder meg til å se h*n igjen! Vi har allerede vært på ultralyd hos fastlegen, men det var veldig tidlig. Så nå håper vi på å se noe som ligner litt mere på et lite menneske.
Noen mener det er for tidlig å se noe kjønn og fastsette terminen nå, men det vil vise seg imorgen.
Jeg er i følge mine kalkuleringer 15, snart 16 uker på vei.
Vi drar uansett inn, og vil i beste fall få enda en time noen uker senere. Det er jo uansett koselig.
Gleder meg!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke te:-) d e bære å utnytt systemet vettu.. vi va på mang ultralyda vi å. Va teåme på ein dan før termin å æ.. mått forsikre mæ om at alt va i orden før ankomsten :-P

-Randi-

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne