Bursdagsjente



Nøkkel til leiligheten til mannen. Nå slipper jeg å bryte meg inn ;-)

Da viser fødselsattesten min at jeg er 24 år og noen dager. Hipp hipp hippopotamus!!
Helgen har vært alt for kort. Mannen kom fredagskvelden, og vi fikk hele lørdagen sammen.
Men da gikk det jo så klart i litt forberedelser og vasking til selskap på søndag.
På toppen av det hele ble det til at jeg trakk to visdomstenner på bursdagen min! Takk for det...
Så formen er ennå ikke på topp. Tar et par paracet om dagen, men det begynner å gå seg til.

Koselig med sild i tønne hjemme i stua på søndagen!
Familien kom på middag og kaker, og med seg hadde  de fine gaver til det lykkelige bursdagsbarnet.
Jeg er så heldig!

Mannen måtte dra like etter selskapet, så søndagskvelden skulle egentlig tilbringes alene.
Men tok med med en leiefilm og dro til mamma og pappa. Jeg er ikke vanskelig å be!


Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne