Tusen tanker og ultralydbilder

Synes det er festlig å kjenne små knips på innsiden av magen.
Kjenner ikke så ofte enda, men ikveld lada jeg opp med litt NonStop og dermed ble det effekt i tummyen. Nå har jeg faktisk kjent det noen dager,og gleder med enormt til daglige knuff og spark.
Skal gi det noen uker til, for det er kanskje ikke så vanlig å kjenne noe enda.

Tusen tanker svirrer rundt om i hodet.
Egoistiske tanker, materialistiske tanker, og tanker om å skulle fostre opp to unger.
Til nå har jeg bare hatt meg selv å tenke på. Nå er alt jeg gjør tilpasset i den hensikt at to huleboere skal ha det bra. Det har allerede begynt, og kommer aldri til å ta slutt.
Jeg kommer kanskje aldri til å ta en avgjørelse som angår meg selv, uten å måtte tenke på at tingene jeg gjør kan få konsekvenser for barna mine og mannen min.

Jeg er ikke bare meg lenger, selv om jeg er det likevel. På en måte.
Jeg er og blir en del av min familie. Og det er ganske stort å tenke på.
Overveldende.

Jeg er ikke tankefull. Jeg er ikke hormonell. Jeg gråter ikke.
Store jenter gråter ikke.





Jo, litt.


  Øverst til venstre. UL uke 7. Høyre Tvilling 2
  Nederst til venstre er bilde av begge to. Høyre Tvilling 1

2 kommentarer:

Marthe sa...

Fantastisk Elisabet!

Nyt tiden fremover !! :)

Når barna er født, og de får noen mnd. på seg, så er det alltids noen besteforeldre som vil låne de, tenker jeg.

Da kan du ha litt "egotime" igjen :)

Anonym sa...

Åh.. så koseli vettu. Arti å rart å sjå to bebisa på ul.bildan :-)


-Randi-

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne