Wake up call!


Starter dagen med at jeg nesten ikke klarer å vente med å stå opp!
Jeg lå å tenkte på en hel masse i sengen igår kveld. Og jeg blir bare å gira og så glad!
Masse fine ting som skjer i livet mitt for tiden, og man ser lyst på det meste.
Jeg fikk også litt motivasjon og inspirasjon til å finne på ting hjemme, og gjøre ferdig alt som står igjen på huset.
Det har vært litt sånn når man holder på i et helt hus alene. Man er ikke 100% hver dag...
Så nå håper jeg uværet holder seg borte og værsjuka forsvinner. For nå blir det good shit!

Trening igang igjen og maten har vært ganske greit all the way, men nu kjör vi!

Jeg er glad! Er du glad? :)


2 kommentarer:

Andrea sa...

Så godt å hør!! Æ e ikke glad, men bli litt glaar tå at du e glad! ;-)

Eja sa...

Æ e kjempeeeglaaad! :D

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne