Back on track



Mandagen startet godt. Og alle vet at det er kulere å ta bilder på trening enn å trene!
Fikk iallefall gjort min greie, og I`m back on track!
Skal komme meg nesten der jeg var, så har fjernet formbildene og skal ikke ta nye før et tidspunkt jeg har bestemt meg for.
Men det er jo ingen tvil om at det er sommeren som nå er første milepælen.


Jeg kaller det proteinkaker, proteinlapper eller noe. Dette kan vær så mye! Men mine versjoner av denne kaka kalles nettopp dette fordi den er nesten bare laget av eggehvitter og melk. Jeg tilsetter litt mel av noe slag, speltmel, mandelmel eller noe annet, så den får litt tykkelse. Så, voila!
Ost og en pakke bringebærsyltetøy på jobb, denne gangen.

1 kommentar:

Eja sa...

Ælske at du e back on track! Gler mæ t å komma hæm å træææn attme dæ :D

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne