Timeplan


Jeg tenkte å summere opp hvordan dagen til meg og guttene er. Det er dårlig resultat med tanke på tid til overs...




kl 07: Opp å stå.
kl 07-09: Stelle begge to etter tur, lage mat og mate. Raping etter mat og slappe litt av i fanget til mamsen.
kl 09-10/11: De sover en liten dupp, mens jeg spiser frokost og drikker kopp nummer to med kaffe. Den første koppen jeg lager blir ofte kald, siden jeg aldri får tid til å drikke den. Vasker førkveldens flasker og sette på en vaskemaskin med klær og kluter.
kl 10/11-12: Ny runde med mat. Lage flasker, blande og gi vitaminer. Bytte bleier på begge før mat. Etter mat er det raping og kos med begge, så er det tid for den lengste hvilen. Da kler jeg på de, og vi triller en lang tur. De sovner lett når de blir lagt i vognen. Heldigvis. Sitter ute i dette øyeblikk. Nekter plent å gå inn å vaske klær i dette været.
kl 14/15-16: De våkner fra duppen sin og det er nok et stell med vask og bleieskift.
De får mat, jeg har vasket flasker og blandet mat til de. Nå er de som regel våkne en stund, før vi tar siste måltid før natten. Så da leker vi litt, de sutrer, må opp i fang en god stund, og vi drøyer måltidet til ca kl 18/19. Nå får de på seg pysj etter et bad, og siste flaske er i 21-tiden. Noen ganger tar vi natta i 19- tiden etter nest siste måltidsrunde også. Kommer an på aktiviteten og søvnen tidligere på dagen.

Så dagene går altså i ett!

Det er godt å løsrive seg litt fra rutinene her hjemme med å pakke med flasker og bleier å kjøre seg en tur, men jeg trives best hjemme. Her vet jeg hvor jeg har alt, guttene er i kjente omgivelser, og jeg er roligere. Blir litt stressa om ting ikke er slik jeg er vant til å ha det. Og når jeg er stressa blir jeg sliten. Som om jeg ikke er sliten nok fra før..
Ja, da er det best å være hjemme.









Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne