Kom i form med NaziLøva







Slik ser jeg ut idag, 3mnd etter keisersnittet og tvillingsvangerskapet.
Et år(!) siden jeg satte min fot i joggesko og var på et treningsrom.

Ikke så stor, men ikke akkurat fast i fisken. Det skal jeg gjøre noe med.





Her har jeg funnet frem kosttilskuddene mine og supplert litt.
Skal gå bra dette. Det er jo bare april...

Det er ikke så lett å få i seg rett eller nok næring i en hektisk hverdag med to små, så jeg må ty til litt pulver. Det skal også gå bra..

Ska ikke ned i vekt, men prøve å stramme opp litt og få tilbake kondisen.
Funker å trille på en stor og relativt tung tvillingvogn da! Hihi!

Følg med i måårn ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blæh... ein om æ ha kunja sjett sånn ut. Sjer itj sånn ut etter ett år engang æ.. men d ska seias,at to keisersnitt e VANSKELI å få bort :-/
-Randi-

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne