Egenpleie og et magebilde







Her er bilde av ei bolle som har rukket å vokse seg stor  i 32 uker.
Begynner å få et elsk/hat forhold til magen  nå, altså.
Jeg er jo overlykkelig for at den har fått vokse seg stor og flott til nå, men nå har det vært vondt og stramt en stund, og jeg begynner å bli lei.
Det er vel lov?



Hormonella har også et sug på noe søt, og huden får derfor gjennomgå med litt urenheter. Derfor ble jeg overlykkelig når jeg fikk renseprodukter fra mamma og pappa til jul. Har jo et lite arsenal fra før, men ikke den serien jeg bruker. Og den fikk jeg en ny ladning av nå. Herlighet, så heldig jeg er!

Dermalogica for kroppen, NuSkin for ansiktet og Epoch body butter til magen og puppene. Deilig deilig!
Når man har bodd på sykehus så lenge, og blir utsatt for den tørre luften som er i byggene her må man tilføre kroppen en del fuktighet. Jeg drikker en del også!

Har man tid og lyst, så hvorfor ikke! :-)

1 kommentar:

FayNatalie sa...

Gælle fiin <3

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne