En ny verden, et nytt liv.


Et varsomt sus av lykke, som pust mot høye siv
Forventning øm av glede, et lite pust mot liv
Så sart og lite, frøet, det spirer og det vil
Med englestøv som smykke, et lite barn blir til ♥



Jeg har en spire i magen, som forhåpentlig vokser seg stor og sterk til februar.
Dette er en helt vill og fremmed følelse. Glede og frykt blandet sammen i skjønn harmoni.
Jeg gleder meg, er redd, er spent, er modig og forelsket.
Forelsket i mannen, og forelsket i magen min.
En ny verden, et nytt liv.

Kjærleik.

Kommer nok til å bruke bloggen min til å få ned følelser og bilder, 
så blir det forhåpentligvis fint å se tilbake på.
Jeg sitter en del på nett og leser andres blogger om alt mulig, men i det siste mye om graviditet.
Da er det vel greit at andre kan lese litt om meg også.
Jeg deler ikke alt. Men noe. Det er koselig.




1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer :-) når er termin?

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne