Ny stue! :-)


Stua begynner å ta form. Og Løva liker det hun ser! Holder på i ett sett med alt mulig småtterier, og dagen går så fort, at jeg glemmer å se på klokka og kjenne på magen at jeg trenger energi. Lever på en kanne kaffe før middag, så maskinen går den. Fikk koblet opp lamper og montert nye kontakter og ledningslister. Har også montert spotter under kjøkkenoverskapene idag. Og skal ta litt tomannsarbeid imorgen, d kommer arbeidsjernet pappa. Wohoo! Har fortsatt litt igjen å flytte ned, og ikke minst utvasking av leiligheten. Men der får jeg hjelp, så det blir bra.

Noen minutter i storsofaen å bare nye stua litt nå, så skal jeg antaste puten min...


7 kommentarer:

Mrs. Mari sa...

Så fint du har fått det! Herlig med nyoppusset og eget hus! :)

Andrea sa...

Vakkert! Æ gle mæ så gæle te å komma å sjå!!

Kniska sa...

Fiiint! Gle mæ te æ, forhåpentligvis får komma å sjå på irl en gång :-D DØKTIPI!!

Unknown sa...

Tusen takk, Mari! Ja, det e veldig godt. Men my arbeid og ;)

Unknown sa...

Andrea, æ gle mæ t du kjæm hæm!!

Unknown sa...

Kniskusen! Klart du ska få komma :-D Må ta dæ en tur når du kjæm hjem fra de herlige statene <3

Kniska sa...

I will!! :-)

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne