DIY

DIY- Elisabet, heter jeg fra nå av. Idag har jeg hatt en knall dag i huset. Begynte med å gjøre klart til elektrikerbesøk. Eskil kom for å legge opp ny sikring til stekeovnen min. Så nå er alt oppe å går på kjøkkenet. Imens han gjorde det starta jeg på prosjekt avtrekksvifte. Der jeg drog opp det gamle røret opp på loftet og isolerte på nytt der.  Monterte så ventilatorhetta med mye skruing og oppvatring, og hang den på plass. Ble veldig bra med avtrekk, siden jeg har hatt platetoppen idrift en liten stund. Ugunstig kan man si.

 Ellers så ferdigstilte jeg også håndtakene på kjøkkenet.
DET var skikkelig deilig. 
Endelig slippe å måtte åpne alle skuffene nedenifra for å komme oppi den øverste.


Nei, skuffene er ikke ferdig justert...

Nå skal jeg fortsette med smånips og litt mat, så håper jeg på å ta fronten på det innebygde kjøleskapet til slutt før jeg tar kvelden. 


Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne