Løva i svart



I love my iPhone




For å illustrere at jeg ser mørkt på fritid fremover.
Istedet skal jeg nemlig pusse opp mitt nye hjem. Oh, holy wack!
Hjem. Hus. Mitt. Bare mitt.
Lykke!
Litt skremmende....

Går mye i planlegging og søking etter inspirasjon.
Noe har jeg helt klart, andre ting; ingenting planlagt.
Jeg bestemmer meg, og ombestemmer meg...

Men nå har jeg bestemt meg for kjøkken og fargevalg på kjøkkenet.
Farge på veggene i stua er i boks, men ikke nyansen.
Sofa er bestillt!

Nå mangler fargevalg på soverom og yttergang.
Og hvilken garberobeløsning jeg skal ha igangen.
Og fargen på begge badene, og hvor gamlskapene fra kjøkkenet skal henges opp.
Hvor skal fryseren min stå?

Hvilken front på skyvedørsgarderober skal jeg ha?
Alle vinduene må vel ha gardiner? Farge? Mønster?
Nytt gulv, kanskje?


Blir smårar i hodet.



Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne