Julepølse eller cardio?

Dårlig start på dagen vil jeg si. Selv om den starter med havregrøt og kaffe...
 I gårkveld planla jeg å stå opp tidlig for å gjøre unna cardio før jobb, men det gikk skeis. Tåa er ikke frisk, og jeg var dautrøtt. Så da var det bare å sove litt til.

Sa tidligere at jeg ikke skulle gjøre noe cardio før jul, men det må jeg bare gå bort ifra.
Forbrenningen må holdes vedlike, og jeg vil ikke se ut som ei julepølse.
Derfor, så snart tåa er frisk igjen, blir det innført cardio på programmet igjen.
Er jeg fornøyd med meg selv nå? Nei.
Kommer jeg til å bli det? Ja! :-)

Idag skal det også handles!
Igår såg kjøleskapet mitt slik ut:


Og ikveld forventes det at minst dette er kjøpt inn og tar plass inni der:

Jepp, det gledes! :-)

Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne