Vårtegn

Så sur da gitt ;)
 
 Sikkert vårtegn spotted på min heretter daglige løperunde.

Ble noen runder rundt lysløypa idag også. Greit vær med noe sol som presset seg gjennom skyene, og fin temp å løpe i. Kunne nesten være ute i bare t-skjorte, men tok på meg skjorta jeg hadde på jobb. Dro rett fra jobb og til trening i hallen. Møtte Agnete som kom på sykkel, så tok jeg en runde på styrke i hallen før vi løp en runde sammen. Hun måtte hente kidden i bhg, mens jeg fikk lyd på ørene og løp en runde til. Herlich!

Nå er det middagstid! Restemiddag, kan man vel alle det. Kylling og grønnsaksmos fra igår.
Yummy in my tummy!

4 kommentarer:

Stine V sa...

Supert at du har bynnt å blogga i jænn! For d kan du :-) Masse goe tips, oppskrifta, ispirasjon og motivasjon! Samt mang fine naturbilda. Herlig :-D

Eja sa...

Så flenk du e! kor lang e æn runde? Vi kanj spreng nånn runda i påska vest du viiil?

Kos og klem fra Eja

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Stine: Tss.. Tusen takk :)
Ska prøv å gjør en innsats med litt blogging igjen ;)

Eja: Runden e ikke mer einn 1.5km. Men om man spring rette veien, så e det my oppoverbakke. Og spring man nånn runda, så e det en fin treningsøkt ;) Like å spring/jogg i terreng, og ikke asfalt! Fyfy..
Æ dønn med på at du e med mæ nånn tura i påska! :D woop woop!

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne