Planlegging av sommeren

Bildet er fra Geiranger ifjor.
Padlet sammen med Tore.
Koselig!

Fortiden må jeg se i kalenderen uansett hva jeg skal gjøre.
Jobb, fri, møter, reiser, forfallsfrist av regninger, lønning, konserter, turer og alt annet jeg skal være med på.
Hei fritid!
Utrolig mye spennende fremover. Og jeg gleder meg som en unge!
Lucky me :)
Planlegger turer og happenings i sommer allerede nå. Siden jeg jobber skift, og må bestille reiser og slikt i god tid, må jeg ha alt klart med penger og tid nå.
Dette går selvfølgelig heeelt greit, men er avhengig av kalenderen min.

Er så deilig å ha noe å se frem til. Noe å glede seg til! <3



Hello!

3 kommentarer:

Kniska sa...

Bære gi mæ tien på når vi ska på tur d, ska æ fiks mæ fri æå! ;-)

Skrævo sa...

Det e så deilig å ha mang fine planer :-)

Linn Marita sa...

Ah, herlig med sommer :D Æ å har my æ ska gjør i sommer.. Bli tante for første gang, ut å reis litt :D Å masse mere! Glæde mæææ!

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne