Let it rain..


 Frisk frøken på tur ut i marka! Her skal det løpes!


Nå regner all snøen bort på nordmøre..
Litt trist å tenke på at første gangen jeg er i lysløypa på Nordlandet er uten ski, og uten snø.
Men jeg fikk iallefall løpt noen runder. Friskt og godt med regn mot kinnene. Ble bløt på føttene også, men det visste jeg. Løp bare med joggesko over myrene rundt løypa. Herlig!

Det ble forresten ikke noe pizza, istedet ble det kylling og min favoritt fortiden, brokkoli/blomkål og kålrot-stappe. Også stekte jeg opp noe kylling så jeg hadde til middag, nå til kvelds, og matpakke til imorgen.




Bringebær og lett-is. Yummy in my tummy!


1 kommentar:

Skrævo sa...

hjertehjertehjerte på allj herlige matbilda du legg ut! hei isen å bringbera, dåkk såg nå tjøle god ut ;-)

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne