Langfredag

Dessert i solsteiken: Blåbær og vaniljekesam



Middagen; Svinefilet, cottage cheese, tomat og kiwi


Da er halve av dagens trening unnagjort. Føler jeg ikke henger helt med på treninga siden jeg prøver å løfte lettere vekter enn vanlig. Blir nesten så jeg ikke gidder å fokusere 100 % når jeg er på trening.
Da er det jammen bra jeg har herlige Eja å snakke med ;) Men det gjør så godt for kropp og sjel!
Ble en joggetur rundt lysløypa idag også. Skyhøy puls ut av intet.. Skjønner ingenting!
Spreke Eja ble med en runde rundt, før hun skulle sykle hjem fra trening igjen.
NOEN skal på fest ikveld, men ikke denne jenta!
Hadde ikke vært feil med en utepils på Eidestranda ikveld nei!

Nå er maten unnagjort og jeg skal gjøre meg klar for nok ei natt inne på jobb.
Tar med joggeskoene jeg, tenker jeg! ;)
Håper dere får en fin langfredag :)

1 kommentar:

Linepinekline sa...

Trøst dæ med at æ va på jobb æ å! ;) Men æ fikk i det minste opplevva festen da! ;)

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne