I`m on fire!


Påskeferien min er herved over, og jeg har startet på en uke med nattskift. Hvem vil ikke jobbe natt hele påsken? Jeg har vært på møter før helgen, så påskeferien startet i Oslo. Ble der til søndagen og kjørte rett på hytta etter jeg landet på trøndersk jord. Fikk løpt en tur der oppe også. Var dessverre ikke skiføre eller vær til det, så ble mest kos innendørs. Men det går jo gullegodt når man har så celebert besøk; Andrea er hjemme!










 Lunsj: Torsk, kålrot- og kålmos, og cottage cheese

Mildværet har ikke helt meldt sin ankonst enda, og jeg syns det er litt kaldt ute. Derfor bli dagens trening innendørs. Syklingen får vente noen dager til! Kardio-runde på mølla og litt lett styrke etterpå.
Tenker å kjøre lettere (les: IKKE lette vekter, men lettere enn de jeg kjører 5x5 med) vekter en periode. Få ned fettprosent og heller fokusere på definerte muskler.

1 kommentar:

Skrævo sa...

Herliiig :-)

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne