Proteinlapper




Kokkelering og kos på kjøkkenet er trivelig i dette været. Ingenting som kan gjøres ute enda så lenge dette været får holde på. Venter på nogenlunde tørr jord, så jeg kan begynne å frese opp og lage ny parkeringsplass og plen. DET skal bli deilig! Satser på at det blir i langfrien etter påske.

Kjøkkenet er i full drift, og idag har det vært kos å holde på.
Har forberedt noe kjøtt til senere ikveld, og har laget røre til proteinlapper som står i kjøleskapet for å svelle. Jeg stekte opp noen lapper så jeg har idag, og de ble nydelige!

Som med alt annet jeg lager, så følger jeg nesten aldri oppskrift. Proteinlappene idag blir ikke de samme neste gang jeg lager røre. Men med egg, sukrin, peanøttsmør, speltmel og havregryn som base, kommer jeg langt. Blandet ut noen skjeer med sjokoladeproteinpulver  og tilsatte røra idag, og de ble himmelsk gode!

Så må jeg rydde og fylle opp min kjære dosett igjen. Jeg bare elsker den.
Er den ikke kjekk? Pille-Malena :)

Ingen kommentarer:

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne