Kjedelig og godt!


Til hverdags er jeg ganske enkel i matveien. Trenger ikke se fancy ut og sånn. Smaker det godt og er enkelt, så er det supert! 
Idag for eksempel, svinefilet og kålrabimos. 10minutter å lage. Smaker godt!

Starta dagen idag med å pakke sammen våtdrakten min, åren og masken.
Jeg var klar for rulling! Jeg er forelsket i kajakken min, altså. Den er nyydelig!
Så det ble rulling og lek i vannet og endelig i et vann med grei temperatur. 
Det var LITT kaldt å rulle i sjøen i vinter. Det må jeg si.
Men idag ble det også bading. Også før 1. mai, da. Ikke verst!

Bildet er fra tidligere

Jeg skal avslutte påsken med å bake lavkarbo-brownies og ta litt sol ikveld.
Høres ikke det greit ut?
Siste rest av påskegult og sool...

2 kommentarer:

Linn Marita - På Slanker'n! sa...

Sv: Jaaaa æ veit :D D e så herlig! Lyst å fint vart det :D
Tusen takk ;D Hetta e hardcore, den!

Skrævo sa...

Så deilig!!! Æ å vil bada :D

Follow my blog with bloglovin

Follow ElisabetYvonne